Tuesday, January 5, 2016

Malas Giler

Hmmm malasnya hari ni... Minggu pertama tahun 2016 ni. Hmm sememangnya aku ni orang yang paling malas dalam dunia kut... Apatah lagi pagi ni macam mendung je... Baru lepas hujan lak tu... Angin lak bertiup segar je nyaman je masuk dari celah-celah langsir jendela.. Malasnya nak buang selimut.. Malasnya nak mandi.. Nak bersiap pergi kerja, huh lagi la aku malas... Entah kenapa laa malasnya menjadi jadi pagi ni...

Solat Subuh! Hahaha.. kalau tak dipaksa tadi.. memang tak kan jadi punya... itu pun dah subuh gajah (dah nak abis subuh) baru sempurna.. tu pun kalau boleh gajah tu yang aku nak suruh solatkan untuk aku hahahaha... tentu la tak boleh punya kan kan kan hehe.

Penyudahnya... berjaya jugak aku masuk pejabat... ermmmm... masa lalu depan bebudak pejabat tadi, semuanya sambut dengan senyuman yang memang nampak sangat dibuat-buat... selalunya lepas lepas cuti panjang ni memang camtulah perangai mereka hehehe... Tak salahkan mereka jugak... Aku sendiri pun malas juga ekekekeke.. Tapi disebabkan aku ni boss... Maka tak boleh la nak tunjuk sikap malas aku ni ermmmm..







No comments:

Post a Comment