Monday, November 3, 2014

Sempena Musim Orang Kahwin




Sepasang pengantin baru, sedang bersiap untuk menikmati malam pertama mereka. 


Pengantin perempuan berkata, "Bang, saya masih anak dara dan tak tahu apa-apa tentang seks. Boleh tak abang terangkan dulu sebelum kita melakukannya?"

"Seks itu senang je., kita ni kira macam penjara laa, yang sayang punya tu 'selnya' dan yang abang punya 'penjahatnya'. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel," terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .

Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring dan hampir memejamkan mata, tiba-tiba si pengantin perempuan berkata, "Bang, oo abang, penjahatnya dah terlepas dari 'selnya'."

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan 'penjahatnya'. 

Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini dia rasakan. Justeru setiap kali je selesai, dia akan mengatakan bahawa penjahatnya dah terlepas atau melarikan diri, keluar dari 'selnya'.

Maka setiap kali itulah pengantin lelaki itu mulai lagi memasukkan 'penjahatnya' semula.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah ala-ala nyawa-nyawa ikan berkata, "Ayang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup."








No comments:

Post a Comment